יום חמישי, 28 בפברואר 2019

ליווי משפטי


רבים מאתנו לא מכירים הליכים משפטיים
כשמדובר על הליך משפטי כמעט מכל סוג שהוא, אנו רואים עד כמה רובנו לא ממש מוצאים את הידיים ואת הרגליים, אם נגיד זאת כך. הכוונה היא לכך שרמת ההבנה שלנו בתחום המשפט היא די ממוצעת, אם לא פחות מכך, ולכן ליווי משפטי הוא דבר בעל ערך רב שרבים מבינים היום את החשיבות שלו.

בישראל אנו יכולים לראות כיצד כבר לא מעט שנים נוצרות סיבות רבות ומגוונות שמראות את הצורך בשירותיהם של עורכי דין מאחר ומצבים מסוימים מביאים למחלוקות בין אנשים פרטיים, בין אדם פרטי לגוף מסחרי, וגם בין שני גופים מסחריים או שותפים עסקיים ויותר. לכן ליווי מקצועי מאפשר ניהול טוב יותר של כל מצב רלוונטי.

מתי יכול לעזור ליווי משפטי
בהתאם למצב שכל מחלוקת או בעיה אחרת המצריכה דיונים, תביעות וכיו', יכול להיות מוצע ליווי מקצועי מאוד אם מדובר על משרד עורכי דין שטובת לקוחותיו עומדת תמיד מול עיניהם של עובדיו. כך ניתן למצוא משרד שמלווה היטב לקוחות רבים תוך יצירת תהליך מקצועי אך גם אדיב ויעיל מאוד לאורך כל הדרך.

בפועל מדובר על ליווי בהיבט המשפטי במקרים של עסקאות נדל"ן ומקרקעין שונות כגון עסקת מכר או רכישה, שכירות, קבוצות רכישה, פינוי-בינוי ועוד. אין ספק שכך יכול כל אדם פרטי וכל איש עסקים להיות הרבה יותר רגוע בין אם מדובר בעסקה בהיקף לא ממש גדולה, ובמיוחד אם מדובר על עסקה גדולה מאוד.

רמת הליווי צריכה להיות כמה שיותר גבוהה
משרדי עורכי דין רבים בכל רחבי המדינה מתהדרים בכך שהם מציעים לא רק שירות מקצועי לעילה ולעילה, אלא גם ליווי משפטי מצוין לאורך כל התהליך כולו. אין ספק שמדובר על רצון רב להראות לכל לקוח פוטנציאלי שבמשרד מסוים הוא יקבל הרבה יותר יחס מאשר במשרד אחר כדי למשוך לקוחות רבים.

עבור מי שמעוניין לבצע עסקת מקרקעין בקרוב, הרי שהוא ישמח למצוא לו משרד איכותי שמצטיין לא רק בשירות משפטי מקצועי בכל שלב של העסקה, אלא גם ביחס אישי לכל לקוח, במענה מהיר על כל שאלה רלוונטית של הלקוח, בהסברים סבלניים לגבי שלבי העסקה והמכשולים שיכולים לצוץ בה, ובקשב רב לכל לקוח.

אודות ברקוביץ אהרוני זיו, עורכי דין

משרדנו מעניק ללקוחותיו שירות אישי ויעיל, על ידי עורכי דין ותיקים ובכירים עם ניסיון ומצוינות מקצועית שנצבר בעבודה מול חברות מובילות במשק.
משרדינו מתמחה במגוון היבטי המשפט האזרחי-מסחרי המספק ללקוחותיו מענה משפטי כולל, "one-stop-shop"
 
אנו מאמינים ביחס אישי ואינטימי ולכן כל תיק, מנוהל על ידי צוות משפטנים בכיר. המשרד מתמקד במתן מענה איכותי, מקצועי ומסור לקהל לקוחותינו, תוך יישום בקיאות משפטית וכלכלית של הצוות המשפטי באופן בלתי מתפשר.
 
המשרד דוגל במתן שירות תוך הקפדה על חשיבה יצירתית, נחרצות וכן דבקות במשימה עד להשלמת הטיפול המשפטי לשביעות רצון הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה