יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

עורך דין תאונות עבודה – והתמודדות משפטית עם תאונת עבודה


תאונת עבודה היא מקרה קשה לכל הדעות. במקרה של תאונת עבודה אסור לנו לוותר על הזכויות שלנו וכדאי לנו להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה בנוגע לשאלה האם כדאי לנו לתבוע את המעסיק ואת הביטוח שלנו או לא.

ההתמודדות המשפטית עם תאונות עבודה היא לא פשוטה לאף אחד.
כאשר הפציעה בתאונת העבודה היא קשה אז תהליך ההחלמה הוא ארוך ובמהלכו העובד גם לא יכול לשוב לעבודה, לכן פיצוי כספי חשוב זה דבר חשוב מאוד.

עורך דין תאונות עבודה – וקבלת פיצוי כספי מהמעביד

עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לעובד שנפגע במהלך עבודתו לקבל פיצוי כספי מהמעביד. המעביד עצמו חייב לפי חוק לפצות את העובד במקרה שהתאונה קרתה בגלל ליקויים שהוא היה אחראי להם. כאשר תובעים את המעביד יש להפריד בין תביעה של הביטוח שלו ובין תביעה ישירה שלו. תביעה ישירה של המעביד יכולה לקחת הרבה זמן.

עורך דין תאונות עבודה – ותביעת פיצוי מהביטוח הלאומי

עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לנו לתבוע את המוסד לביטוח לאומי תביעת נכות במידה ונגרמה לנו נכות בגלל תאונת העבודה.

כאשר התאונה קשה מאוד ונפצענו בה קשה ואיבדנו את היכולת שלנו לעבוד אז אין לנו באמת ברירה אחרת מלבד לתבוע את המוסד לביטוח לאומי. תביעה זו חשובה מאוד כי היא יכולה לקבוע איזה איכות חיים תהיה לנו.

בסופו של דבר תאונת עבודה היא אירוע טרגי וקשה מאוד. פעמים רבות עם המעסיק היה מקפיד יותר על כללי הבטיחות אז יש סבירות גבוה מאוד שהיה ניתן למנוע את התאונה.

לאחר שהיינו מעורבים בתאונה אסור לנו להתפשר וכדאי לנו לפנות לעורך דין מומחה שיסביר לנו מה הזכויות שלנו ואיך אנחנו להגן עליהן בבית המשפט ואיזה אפשרויות משפטיות עומדות בפנינו.
גם במקרים קשים במיוחד בהם העובד נהרג למרבה הצער בתאונה בני המשפחה הקרובה שלו יכולים לתבוע את המעסיק לשם קבלת פיצוי בשל עוגמת הנפש שלהם ואובדן כושר ההשתכרות של התא המשפחתי שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה