יום שבת, 4 בינואר 2020

עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה הוא עורך דין שטוען בבית משפט ומתדיין בו.

עורך דין זה יכול לייצג אותנו בבית המשפט בתביעה אזרחית או מסחרית בהתאם לסוג ההתמחות שלו.

עלינו לפנות לעורך דין מסוג זה כאשר אנחנו צריכים או רוצים לתבוע אדם כלשהוא בבית המשפט.

ההבדל בין עורך דין ליטיגציה לעורך דין אחר הוא שעורך דין מתמחה בייצוג בבית משפט בעוד עורכי דין אחרים מתמחים למשל בעריכת חוזים או ניהול משא ומתן.

עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה והתמודדות עם תביעה בבית משפט

עורך דין ליטיגציה יכול לסייע לנו להתמודד עם תביעה משפטית שהגישו נגדנו. כאשר מגישים נגדנו תביעה משפטית אנחנו צריכים לפנות לעורך דין שייצג אותנו בבית המשפט ויטען את הטיעונים בעדנו. עורך דין צריך להיות ממולח ואיכותי ובעל כריזמה אישית. לא כל עורך דין יודע לייצג את הלקוחות שלו בבית המשפט וזוהי התמחות מיוחדת. כאשר נקבל ייצוג טוב בבית המשפט יוכל להיות לנו קל יותר לזכות במשפט ולהעביר לשופט את הצד והטענות האישיות שלנו.

עורך דין ליטיגציה אזרחי – יתרונות

עורך דין ליטיגציה הוא בעל יתרונות רבים. היתרונות של עורך זה הם רבים והמרכזי בהם הוא שהוא יכול לייצג אותנו בבית המשפט. עורך דין ליטיגציה אזרחית יוכל לייצג אותנו בתביעות אזרחיות בבית המשפט כמו למשל תביעות רשלנות רפואית, תביעות פיצוי בגין פיטורים ועוד…  .חשוב להקפיד לפנות לעורך דין מומחה שרמת האמינות שלו גבוה ושיש לו ניסיון קודם בדיונים בבית המשפט. מומלץ מאוד לשאול את עורך הדין מהי ההתמחות שלו ומה הניסיון המקצועי שלו ומה הם כוללים כולל בכמה תיקים הוא ניצח.

כאשר אנחנו פונים לעורך דין אנחנו צריכים להיות מסוגלים לסמוך עליו. כאשר נסמוך על עורך הדין אז הסיכוי שנזכה במשפט יהיה גבוה יותר. לא כל עורך דין יודע לטעון ולהציג בבית המשפט וחשוב שנוודא מראש האם עורך הדין שלנו יודע לעשות זאת או לא. מומלץ מאוד לא לפחד לשאול את עורך הדין שאלות ולהתעקש מולו על כך שנקבל את הייצוג הטוב ביותר.

עוד מאמרים

תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק