יום ראשון, 10 במאי 2020

עורך דין תאונות עבודה



בכל שנה נפגעים עובדים רבים בתאונות
במדינת ישראל קיימים לא מעט מפעלים וישנם לא מעט מקומות עבודה בהם רמת הסיכון לגבי עובדים מסוימים מראה עד כמה כל אחד יכול להיות חשוף לתאונת עבודה.
כך, במהלך שגרת יומם של עובדים רבים בכל תחום שהוא, אנו מבינים כי יש לשמור על ערנות רבה כדי להימנע מתאונה שיכולה להקשות על חייו של העובד.
עורך דין תאונות עבודה
ברגע שקורית תאונה כזו, הרי שלעתים היא מציגה פציעה שטחית אך לעתים מדובר במכה אנושה שקשורה גם לאי יכולתו של העובד להמשיך להשתכר כבעבר. כאן עורך דין תאונות עבודה יכול להיכנס לתמונה, כמו שאומרים, על מנת להראות שלא תמיד צריך לחשוש לגבי ההכנסה לאחר שעוברים תאונה במקום העבודה.
השירות החשוב של עורך דין תאונות עבודה
בשנים האחרונות אנו רואים כיצד יותר ויותר אנשים שנפגעו במקום העבודה שלהם, מבינים עד כמה איש משפט רציני יכול לעזור להם לעבור תקופה מאוד קשה בצורה קלה הרבה יותר. בין אם מדובר בפגיעה במשרד כלשהו ובין אם מדובר בפגיעה במפעל ייצור, הרי שכך או כך, עו"ד מומחה יכול מאוד לסייע מקצועית.
מדובר על פנייה אל המבטחים שמחזיקים את הפוליסה של העובד, התדיינות מול גופים גדולים וחזקים מאוד כגון המוסד לביטוח לאומי וחברות ביטוח, קבלת כל חוות הדעת הרלוונטיות למקרה התאונה, וכמובן גם ליווי אישי של הנפגע מרגע תחילת התהליך ועד סופו כדי שמי שנפגע בעבודה לא ירגיש לבד.
התמודדות עצמאית יכולה להיות מתסכלת
לעתים אנו רואים כיצד יש אנשים שנפגעו במקום העבודה שלהם ואו שהם מתייחסים לכך בביטול וחושבים שבצורה אוטומטית הם יקבלו את כל זכויותיהם או שהם פשוט חושבים שהם יכולים להתנהל לבד מול גורמים גדולים מאוד שמחזיקים מספר רב של עורכי דין ושיש להם את כל הזמן שבעולם במקרים של התדיינות.
לעומת זאת, יש לא מעט אנשים שמבינים עד כמה הם לא יכולים לעמוד בהתנהלות כזאת, והם עושים כמה שיותר מהר פנייה אל עורך דין תאונות עבודה כדי להבין בדיוק מה מצבם לאחר התאונה, את מי בדיוק צריך לתבוע, כמה זמן יכולה להימשך תביעה כזו, איזה פיצוי ניתן לקבל, ועוד נתונים שקשורים לפגיעה שממנה סבלו בעבודה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה