יום שלישי, 21 במאי 2024

השוואת תנאי העבודה של עובדי קבלן כח אדם לעובדי המעסיק בפועל

השוואת תנאי העבודה של עובדי קבלן כח אדם לעובדי המעסיק בפועל

השוואת תנאי העבודה של עובדי קבלן כח אדם לעובדי המעסיק בפועל

עובדי קבלן כוח אדם זכאים לאותם תנאי העבודה החלים על עובדי המעסיק בפועל במקום העבודה שבו הם עובדים וזאת בהתאמה לסוג העבודה ולוותק בעבודה אצל המעסיק בפועל אם חל על העובד של קבלן כוח אדם יותר מהסכם קיבוצי אחד, ינהגו לפי ההוראה שהיא לטובת העובד הוראת זו לא חלה על עובדי קבלן בתחום המחשוב ועל עובדי קבלן שמעסיקיהם חברים בארגון החברות לאספקת שירותי משאבי אנוש בישראל או באיגוד הארצי של חברות למשאבי אנוש שליד איגוד לשכות המסחר אם עובדי הקבלן זכאים לאותם תנאי העבודה של עובדי המעסיק בפועל ובנוסף חל עליהם גם צו הרחבה בענף אספקת שירותי כח אדם, תחול ההוראה המיטיבה ביותר עם העובד

עובדי קבלן כוח אדם זכאים לאותם תנאי עבודה, לרבות הוראות המוסדרות בהסכם קיבוצי, החלים על העובדים במקום העבודה שהם עובדים בו וזאת בהתאמה, בין היתר, לסוג העבודה ולוותק בעבודה אצל המעסיק בפועל שאצלו הם הוצבו .

אם עובדי הקבלן זכאים לאותם תנאי העבודה של עובדי המעסיק בפועל ובנוסף חל עליהם גם צו הרחבה בענף אספקת שירותי כח אדם, תחול ההוראה המיטיבה ביותר עם העובד.

עובדי קבלן כוח אדם המועסקים במקום עבודה יחד עם עובדי המעסיק בפועל שאצלו הם הוצבו, למעט העובדים המפורטים בפסקה הבאה.

אם עובדי הקבלן זכאים לאותם תנאי העבודה של עובדי המעסיק בפועל ובנוסף חל עליהם גם צו הרחבה בענף אספקת שירותי כח אדם, תחול ההוראה שהיא לטובת העובד.

עובדי קבלן שמעסיקיהם חברים בארגון החברות לאספקת שירותי משאבי אנוש בישראל או באיגוד הארצי של חברות למשאבי אנוש שליד איגוד לשכות המסחר

עובדי כוח אדם בתחום המחשוב המועסקים בתפקידי תחזוקה, פיתוח והטמעה של מערכות מחשוב

הזכות אמורה להינתן באופן אוטומטי. קבלן כוח האדם ישלם לעובדיו בהתאם לתנאי העבודה החלים על העובדים המועסקים אצל המעסיק בפועל שאצלו מוצבים עובדי הקבלן.

עובד של קבלן כוח אדם שהועסק אצל מעסיק בפועל במשך תקופה העולה על 9 חודשים , יהפוך לאחר 9 חודשי עבודה לעובד של המעסיק בפועל. למידע נוסף ראו איסור העסקה כעובד קבלן כוח אדם מעל 9 חודשים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה