יום רביעי, 6 בנובמבר 2019

עורך דין ליטיגציה

ליטיגציה (הדניות) הוא מונח מקצועי להליכי הטיעון הנדרשים בבתי המשפט.

לפיכך, תחום הליטיגציה עוסק בכל תחומי המשפט בהם נחוצה פעולת הטיעון בבתי המשפט, לרבות, תחום המשפט הפלילי ותחום המשפט האזרחי.

תחום זה מוסדר בתקנות סדר הדין האזרחי המונהג בישראל מאז שנת 1984, בתקנות חוק סדר הדין ובתקנות סדרי הדין של בתי המשפט לעניינים מנהליים.

חשוב לציין שתחום הליטיגציה רלוונטי לכל תיק משפטי המגיע בסופו של דבר להליכי דיון משפטיים, ולכן, תחום הליטיגציה מהווה מרכיב חשוב בהליכי ניהול תיקים משפטיים כאלו ואחרים.

עורך דין ליטיגציה הוא למעשה עו"ד המתמחה בהליכי דיון משפטיים, כאשר יותר ויותר משרדי עורכי דין בתחומי משפט שונים, הקימו בשנים האחרונות מחלקות מיוחדות בהן פועלים עורכי דין המתמחים בתחום הליטיגציה.

עורך דין ליטיגציה
עורך דין ליטיגציה

חשוב לציין שעד לפני מספר שנים, משרדי עורכי דין לא קיימו הבחנה בין עורך הדין האמון על צרכי הטיפול השוטף בתיק המשפטי לבין עורך הדין הטוען בפני בית המשפט את טיעוני התיק.

לנוכח קיצור סדרי הדין בשנים האחרונות ולנוכח החשיבות המשפטית הנלווית להליכי הטיעון המשפטי, יותר ויותר משרדים מספקים לכם מענה משפטי מלא גם לצרכי ייעוץ וייצוג משפטי ברמה השוטפת בענייני התיק וגם לצרכי השמעת טיעונים בבית המשפט.

השירותים המשפטיים המוצעים לכם על ידי עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה הידוע גם בשם ליטיגטור, אמון על כל ההיבטים המשפטיים הנחוצים לצרכי השמטת טיעונים במסגרת דיונים בתיק משפטי כזה או אחר בבית המשפט. לפיכך, שירותיו המשפטיים של ה-ליטיגטור, מתמקדים בבניית אסטרטגיית ייצוג המבוססת על היכרות מעמיקה עם החומר המשפטי הרלוונטי לתיק בו הוא מטפל, חקירת העדים הרלוונטיים, לימוד טענות היריב וניתוח טענותיהם ועוד.

כאשר אתם ניגשים לבחור עורך דין ליטיגציה לצורך ניהול עניינכם בבית המשפט, חשוב לבדוק ולבחון את כישוריו ויכולותיו המשפטיים בכל הנוגע להעלאת טיעונים בפני כבוד השופט. כמו כן, חשוב לבדוק את הניסיון המשפטי העומד לרשותו בתחום המשפטי הרלוונטי לכם ואת היקף התיקים המשפטיים בהם הוא טיפל במסגרת שירותי ליטיגציה.

עוד מאמרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה