יום ראשון, 9 בפברואר 2020

עורך דין מימוש זכויות רפואיות


מתי כדאי לשכור עורך דין מימוש זכויות רפואיות?

סובלים ממחלה או שנפצעתם בתאונה? כך תממשו את הזכויות שלכם

ישנם אנשים בישראל אשר זכאים לקבלת כספים מגורמים שונים ומוסדות במדינה – ביניהם חברות הביטוח, הביטוח הלאומי, משרד הביטחון ועוד – אך אינם פועלים לקבלת הסכומים הללו. מדובר באזרחים שנפגעו בתאונות או סובלים ממחלות או פציעות, שלעיתים אינם מודעים לזכויות הרפואיות השונות שלהם. ייעוץ משפטי מפרקליט מומחה לזכויות רפואיות, יוביל להכרה של המוסדות הרלוונטיים במצב הרפואי החדש ויקדם את הליך קבלת הכספים העומדים לזכותם של אותם אנשים.

על הזכויות הרפואיות שמגיעות לחולים, נכים או נפגעי תאונות

המטרה במימוש הזכויות המגיעות לעומדים בתנאים אותם מגדיר החוק, הוא לאפשר להם ליהנות מאיכות חיים מיטבית, בהתאם למצבם, תוך שהכסף משמש למימון טיפולים, תרופות וכל הקשור למצב הרפואי של החולה. מטרת הליווי של עורך דין מימוש זכויות רפואיות, אם כן, היא להביא לייצוג נאמן של אותם האנשים בפני בית המשפט ומוסדות המדינה הרלוונטיים, במקביל לליווי וייעוץ משפטי אשר יקדם את האינטרס של החולה או הפצוע, משמע יעזור בהעברת כספי הפיצוי עבור המיוצגים.

מדוע מומלץ לשכור עורך דין שילווה אתכם בתהליך?

הרוב המכריע של האנשים בעלי הפוטנציאל לקבלת זכויות רפואיות וקצבאות, שמצבם הרפואי המזכה בכך הינו "חדש" יחסית, אינם בקיאים בהליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות אלו. עורך דין מימוש זכויות רפואיות מלווה את הפנייה אל הגורמים המקצועיים השונים ומסייע להגשת בקשות רלוונטיות. קידום האינטרס של הפונים בהקדם האפשרי הוא חשוב ביותר, כיוון שלזמן שחולף מאז תחילת הזכאות וכן לגילו של החולה, יש משמעות באשר ליכולת המימוש וקבלת קצבאות מסוימות. כאשר נעשית פנייה אל פרקליט מומחה בצמוד למועד שבו התרחש המקרה או השינוי שעשוי להוביל לזכאות לקצבה, ניתן לפעול בצורה מיטבית למימוש מהיר של הזכאות ובכך להיטיב משמעותית את חייו של הפונה.

כיצד נקבע גובה הפיצוי הכספי?

הטיפול בכל פונה הינו ייעודי ומותאם למקרה הספציפי שלו. הזכויות המגיעות לאדם הסובל ממחלה קשה וכן הצרכים הפיננסיים שלו, לדוגמה, עשויים להיות שונים מאלו של אדם שנפצע בתאונת דרכים. הליווי המשפטי מטרתו להוביל ולקדם תהליך של קבלת מלוא פוטנציאל הכספים מן המוסדות הרלוונטיים לאותו פונה, לרבות פיצוי כספי חד פעמי מחברת הביטוח וכן פיצוי מתמשך וקבוע, לאחר קביעת דרגת נכות במקרים מסוימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה