יום ראשון, 23 בפברואר 2020

עורך דין תאונות דרכים

נקלעתם לתאונת דרכים? גשו בהקדם לעורך דין תאונות דרכים

למרות ההתמודדות הקשה חשוב לפעול לקבלת פיצוי מקסימלי

תאונות הדרכים בארץ נחשבות לרעה החולה של מדינת ישראל והן, למרבה הצער, מתרחשות בכל יום מצפון ועד דרום. הולכי רגל, נהגי מכוניות, רוכבי אופניים וכל מי שנמצא, למעשה, מחוץ לביתו – הוא קורבן אפשרי של תאונת דרכים. המכנה המשותף לכולם, הוא חוסר האונים המורגש היטב בקרב המעורבים בתאונות. תחושה ראשונית ומיידית זו עלולה להוביל לפעולות שגויות אשר יקשו, בהמשך הדרך, על ההתמודדות עם ההשלכות של התאונה – כאשר בראש ובראשונה מדובר בקבלת הפיצוי הכספי המלא עבור הנפגעים של המקרה. סיוע משפטי הניתן לאנשים בצמוד למועד הפגיעה, הוכח כרלוונטי וחיוני מאוד לצורך מימוש כלל הזכויות הייעודיות של נפגעי תאונות דרכים.

החסם העומד בפני אנשים המעורבים בתאונות

על פי החוק, כל אדם אשר נפגע בתאונה – בין אם הוא האשם או לא, זכאי לקבלת כספים. במסגרת החוק הזה, לדוגמה, גם אם אדם התנגש בקיר ומלבדו לא היה אף אחד אחר המעורב במקרה, עדיין מדובר בתאונה המזכה בפיצויים. למרות החקיקה הברורה, הפחד המשתק שאנשים נוטים לפתח בטווח הזמן הקרוב למקרה, מונע מהם לבצע פעולות חשובות שאינן קשורות לטיפול בפציעה הפיזית שהם סובלים ממנה, לרבות הגשת טפסים ופנייה לאנשי מקצוע. עורך דין תאונות דרכים המלווה אדם שנפגע בתאונה, יכול לעזור לו למצות את הזכויות המגיעות לו על פי החוק. העזרה החשובה הזו ובעיקר האובייקטיביות והבקיאות בדיני תעבורה ותאונות דרכים, עשויה לעיתים להציל אנשים כאלה מהידרדרות כלכלית משמעותית בעקבות התאונה, שתיתכן בשל אובדן היכולת לחזור לעבודה ולתפקד כראוי בכל מישורי החיים.

שלב אחר שלב – מה מומלץ לעשות לאחר התאונה

ראשית כל, תיעוד של התאונה קרוב ככל הניתן לזמן התרחשותה – הוא חשוב ל"ניהול המקרה" בצורה האופטימלית. קבלת טיפול רפואי היא, כמובן, בראש סדר העדיפויות אך מומלץ לתעד ולבקש העתקים של כל טופס שהוצא בעת הטיפול בבית החולים. הפנייה למשטרה היא השלב השני, כאשר בסופו של דבר מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים. פרקליט מומחה בנושא תאונות, הוא זה שיתווה בצורה הטובה ביותר את תהליך ההתמודדות שלכם עם הבירוקרטיה, לצורך השגת הכספים שאתם זכאים לקבל מהביטוח.

עוד מאמרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה