יום שבת, 5 בספטמבר 2020

עורכי דין תאונות עבודה

 


בישראל מתרחשות למרבה הצער מדי יום כ-200 תאונות המוגדרות כתאונות עבודה.

בכל מקרה שבו נגרם נזק לאדם, ההמלצה היא לפעול בנחישות ובמהירות למיצוי כל הזכויות – במידת הצורך בעזרת עורך דין שזהו תחום המומחיות שלו.

במשרד ברקוביץ' אהרוני זיו תמצאו צוות מנוסה ומחויב מאוד ללקוחות, כך שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי המגיע לכם.

מול מי מתנהל עורך דין מומחה לתאונות עבודה?

קבלת פיצוי כספי מלא שיסייע בהתמודדות עם השלכות תאונת העבודה אינה מובנת מאליה.

ראשית, יש לוודא שהאירוע אכן מוכר כתאונת עבודה, כשבהקשר זה כדאי לדעת שגם תאונות דרכים בדרך אל או ממקום העבודה נכללות בהגדרה זו.

האתגר המשמעותי השני הוא הוכחת הנזק שנגרם לאדם וקשירתו לתאונה.

הגורמים מולם מתנהל עורך דין תאונות עבודה על-מנת למצות את זכויות הנפגע הם המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח (של הנפגע או של המעסיק) ולעתים גם המעסיק עצמו. ישנם לא מעט מקרים שבהם האחראים לפיצוי מנסים להתחמק ממילוי חובתם או לצמצם אותה.

לעתים אף ייעשה ניסיון להטיל את האחריות על העובד בטענה שהתנהל ברשלנות ובניגוד לנהלים. עו"ד בקיא ובעל ניסיון ידע לנטרל את כל הניסיונות הנ"ל, ובמידת הצורך ינהל הליך משפטי.

עוד כדאי לדעת כי ניתן לפעול במקביל גם מול המוסד לביטוח לאומי וגם מול המעסיק ו/או חברות הביטוח, אבל אם מתקבלות שתי תביעות הסכום שמעביר הביטוח הלאומי יקוזז מהסכומים שאותם נדרשים לשלם הגורמים האחרים.

פעולה מהירה ויעילה למיצוי כל הזכויות

על-מנת למקסם את הסיכוי למיצוי כל הזכויות בגין תאונת עבודה, מומלץ לפעול בהקדם האפשרי.

עורכי הדין המיומנים במשרד ברקוביץ' אהרוני זיו יסייעו לכם לאסוף את כל המסמכים הדרושים ולגבש תביעה מקיפה ומדויקת. השירות כולל ייעוץ יקר ערך לגבי קבלת חוות דעת רפואיות שיתמכו בתביעה, ולקראת הופעה מול ועדה רפואית.

כמו כן ננהל כאמור הליכים משפטיים כשהמצב מחייב זאת. אנחנו מקפידים על ליווי אישי וסבלני ומתנהלים מתוך מחויבות מלאה לכל מי שנפגע בתאונה וזקוק להכרה בכך כדי שיוכל להשתקם בקלות. בצירוף הניסיון הרב והבקיאות המקצועית, אנחנו יכולים להבטיח, ולקיים, תוצאות אופטימליות.

לייעוץ ספציפי עבורכם ללא מחויבות ניתן ליצור קשר עם צוות המשרד.

תגיות תוכן

דיני חוזים (3) דיני מקרקעין (4) דיני נזיקין (8) דיני עבודה (39) דמי אבטלה (2) זכויות סוציאליות (9) זכויות עובד (12) זכויות עובדים (11) חוזה (2) חוזים (2) חופשה ללא תשלום (3) חופשה שנתית (3) חופשת לידה (3) חוק הגנת השכר (3) חל"ת (4) חקיקה (3) ימי מחלה (2) ליטיגציה (6) מקרקעין (3) נזיקין (6) ניהול שכר (9) עורך דין דיני עבודה (18) עורך דין ליטיגציה (4) עורך דין מקרקעין (4) עורך דין נזיקין (5) עורך דין תאונות דרכים (3) עורך דין תאונות עבודה (7) עורכת דין (3) פדיון ימי חופשה (1) פיטורים (21) פיצויים (15) פיצויי פיטורים (3) פנסיה (2) פסקי דין (7) פרילנסרים (2) קורונה (35) שימוע (10) שכר (6) שכר מינימום (2) שעות נוספות (3) תאונות עבודה (8) תאונת עבודה (2) תגמולי עובד (12) תלוש משכורת (2) תלוש שכר (13)

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה